امام جمعه ميبدخطاب به مردم آمريكا :

چگونه مي‌توانيد يك فرد نادان و كم‌خرد نظير اوباما كه اقدام به تهديداتي نظير تهديد هسته‌اي مي‌كند را رئيس جمهور خود بناميد.

به گزارش يزدفردا از يزد، آيت‌الله عليرضا اعرافي عصر امروز در جمع مردم ميبد اظهار داشت: اوباما ايران را تهديد به جنگ هسته‌اي كرده است و اين امري نيست كه بتوان از كنار آن به سادگي گذشت و او بايد پاسخگوي اين‌گونه تهديداتش باشد.
وي خاطرنشان كرد: اين‌گونه‌ تهديدها معمولا كمتر اتفاق افتاده است و بيان آن از زبان فردي كه با شعار تغيير و اصلاح وارد انتخابات آمريكا شد، غيرمنتظره بود.
اعرافي يادآور شد: هرچند كه اوباما با شعار تغيير و اصلاح پا به ميدان سياست گذاشت اما حقيقت اين است كه او در عمل از بوش كه مظهر خشونت و شيطان بود نيز بدتر عمل كرده است.
وي با بيان سئوالي از سردمداران كاخ سفيد خاطرنشان كرد: چگونه مي‌توانيد يك فرد نادان و كم‌خرد نظير اوباما كه اقدام به تهديداتي نظير تهديد هسته‌اي مي‌كند را رئيس جمهور خود مي‌ناميد.
اعرافي تاكيد كرد: دنيا به خاطر دارد كه آمريكا چگونه از سلاح‌هاي اتمي و انواع سلاح‌هاي مخرب نظير بمب‌هاي شيميايي عليه مردم بي‌دفاع در مناطق مختلف دنيا استفاده كرده است، حال چگونه است كه فردي نظير اوباما امروز مدعي كنترل سلاح هسته‌اي است و خود را حافظ حقوق بشر مي‌داند.
وي تصريح كرد: دولت‌مردان آمريكايي با شعار صلح و آزادي، دموكراسي و حقوق بشر و ساير شعارهايي كه به واقع تنها يك شعار است، مسابقه جديد خطرناكي در دنيا به راه انداخته‌اند.
امام جمعه ميبد خاطرنشان كرد: آمريكا بداند كه ايران اسلامي هرگز تهديدهاي آمريكا را مهم تلقي نمي‌كند و مواضع خود را عليه آمريكا تغيير نمي‌دهد زيرا حرف ما منطقي است و معتقديم همه دولت‌هاي دنيا از كوچك و بزرگ در كنار هم، يك معاهده درست و جدي براي خلع سلاح اتمي و هسته‌اي امضا كنند و كره زمين را از سلاح‌هاي مخرب نجات دهند نه اينكه آمريكا خود به عنوان يك توليدكننده و مصرف‌كننده بزرگ در جهان مدعي خلع سلاح اتمي و هسته‌اي باشد.
وي افزود: در طول تاريخ، آمريكا در بحث‌هاي سلاح شيميايي و اتمي، انرژي صلح‌آميز هسته‌اي، بحث لايه ازن و ... مقاومت كرده و رژيم صهيونيستي را در خاورميانه مجهز به سلاح اتمي كرده است كه اجازه نمي‌دهد هيچ كشوري از فناوري‌هاي هسته‌اي و صلح‌آميز هسته‌اي و پيشرفت‌هايي كه حق همه ملت‌هاست، استفاده كنند.
امام جمعه ميبد خاطرنشان كرد: ملت رشيد، شهيدپرور و بزرگ ايران و همه ملت‌هاي مسلمان در برابر زورگويي‌هاي آمريكا تسليم نخواهند شد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا